sobota, 23 czerwca 2012

Chyba nadszedł już czas...

Wkońcu  po  długich  przemyśleniach, zachwytach i westchnień  podczas  podróży  na  Waszych  blogach  kolorowych, rodzinnych  i  przesympatycznych :) postanowiłam  nieśmiało  zapukać  i  mam  wielką  nadzieję, że  zostanę  przyjęta  do  tego  elitarnego  grona:) Od  dawien  dawna  czytam  Was  i  z  niecierpliwością  czekam  na  kolejne  wpisy jak  nawiedzona. Nie  wiedziałam, że  gdzieś  tam  po  drugiej  stronie  są  osoby, które tak  samo  myślą, czują  i  zakochane  są  w  swoich  domach, ogródkach. Ja  od  pewnego  już  czasu  zakochałam się  w  tym  co  domowe. Sama  ku  zdziwieniu  sąsiadów  przekopuje, hoduje  i  kombinuje  co  by  tu  zrobić, przerobić  i  jeszcze  się  przy  tym  cieszyć  jak  dziecko :)
Także  witam  wszystkich  Was  w  moim  świecie  i  zapraszam  do  zwiedzania  choć  póki  co  to  brak  zdjęc  :(  bo  dopiero  początek  mojej  przygody  ale  obiecuje, że  będę  tutaj  bywać  często  no  i  w  Waszych  domkach :)

Pozdrawiam Ani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz